Dagen D

Igår efter lunch så vinkade jag av kära Emelie som nu är i New York med sin familj på semester. De ska i stort sett till samma ställen som jag och Nicke, men kör rutten omvänt :D Det va minsann ett lite sorgligt farväl, även fast vi ses snart i Sverige igen. Vi har haft så roligt denna hösten och jag har verkligen fått en ny superbra kompis! Vi har varit ett väldigt bra team både i och utanför skolan. Emelie är rolig att umgås med, alltid glad och positiv och vi har samma humor :D Vill ni kunna följa även hennes äventyr nu sista veckorna i staterna så kan ni göra det här:
 
emeliejosefinenilsson.blogg.se
 
Idag har jag tagit det ganska lugnt. Var och tränade sista (!!) gången på skolan superfina gym i förmiddags och åt sedan lunch i cafeterian med Aylar & Xenia. Nu har jag kollat på VS fashionshow 2013 på datorn. Säga vad man vill men herregud vilka modeller!! Superbra show! =)
 
Ikväll ska jag antagligen möta upp några vänner här för ett sista glas och imorgonbitti hämtar taxin mig 7,30 am som ska köra mig till Logan Airport i Boston!!! Imorgonkväll kommer jag och Nicke träffas igen och då i MIAMI!! Vi har vår livs resa framför oss. Kan knappt fatta att det är dags nu, iiiiiiiih :D
 
   Jag och Emelie efter vår sista gemensamma morgonträning igår! =)
 
 


Kommentarer
Augusta

WOHO!! Kul!!

2013-12-15 @ 14:36:14
URL: http://utsikter.blogspot.com
Mamma

Ha nu en riktigt skön och avkopplande semester,det är du verkligen värd efter allt hårt arbete i höst!kram mamma.

Svar: <3 kramar
Emma Persson

2013-12-16 @ 11:15:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0