Utbyteshäng!

I torsdags när vi kom tillbaka från vår klass i Southborough mötte vi upp resten av MBA-gänget i ett grupprum de bokat i bibblan och kollade på Hunger games! Jag hade redan sett den men det var väldigt mysigt ändå och eftersom tvåan snart har premiär här var det bra med en uppfräschning! Vi hann precis se klart den innan det stängde vid 12. 

I fredagskväll gick jag, Emelie, Catalina, Paulina, Aylar, Xenia, Nick och Yacin till Pepperscorner, som är en restaurang/bar bara ett par kvarter från skolan. De andra åt middag men jag och Emelie hade ätit innan så vi tog bara ett glas vin resp. öl! Trevlig kväll och vi satt och pratade och skrattade innan vi gick (sprang) hem i den kyliga natten!! 

Annars har dagarna sett ut som vanligt med plugg och träning! Jag mår bra <3

Och nu är det även bestämt att Nille kommer hit till mig om två helger, dvs 8/11 :D wie! Blir både ett par nätter i Boston samt här i Worcester! Ser fram emot det! 





Kommentarer
Augusta

Låter som det går bra, härligt!

2013-10-27 @ 14:51:11
URL: http://utsikter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0