Onsdag!

Inledde dagen med gymet som vanligt, men har nu bytt ut löpningen på bandet till pw. Och sen de vanliga styrkeövningarna :) Så skönt! Var riktigt kyligt imorse när jag gick dit, måste börja använda överdragsbyxor över shortsen när jag går dit. Jag är för lat och det är så nära så känns alltid lite onödigt, men dumt och frysa på vägen dit och hem!! 
Sedan hem och duscha och så åt vi frukost, bästa stunden på dagen!! Jag älskar verkligen frukost! Jag äter alltid samma sak här: havregrynsgröt med chiafrön, tärnat äpple, kanel och en klick yoghurt/fil (har inte hittat kvarg här som jag äter hemma), ett kokt ägg och thé. Och ibland en kalkon/sallad/tomat-wrap också!! Gott, nyttigt och jag håller mig mätt länge!!! <3

Idag tentapluggar vi hemma på förmiddagen och ska sedan på Yoga kl12-1 innan vi ska äta lunch i cafeterian! Lite mer plugg och annat fix i eftermiddag och sen föreläsning ikväll i Southborough 6-9pm. 

Hoppas ni får en skön dag allihopa! =) 


En av skolans fina byggnader! 


Fick denna söta bild av Emelie!! KRAM<3


Kommentarer
Niklas

Jag har haft en skön dag :)

2013-10-25 @ 01:35:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0