Slö söndag!

Är det något jag är dålig på så är det att göra ingenting! Jag blir lätt rastlös och får dåligt samvete om jag inte gör något "vettigt" och är sämst på sådant som många älskar, tillexempel sovmorgon eller slöa en hel dag i soffan. Det är inte min cup of tea. Men idag bestämde jag mig för (eller rättare sagt igår) att denna söndagen skulle jag bara slappa och göra minsta möjliga! 

Morgonen började väldigt bra med en Skypedate med mormor! Och fortsatte sedan med Skype med mamma och sedan även Nicke, mysigt som alltid! Skype är en himla bra uppfinning!! Nicke va lika chockad som jag att jag inte gått upp och var i biblan. Han yppade något om att "varför kan du aldrig ta sovmorgon när vi sover ihop..". Jag svarade därför att jag blir hungrig och isåfall får du fixa frukosten istället. Får se om det blir så :D hehe. 

Vid 11,30-tiden gick jag bort till cafeterian och åt kombinerad frukost/lunch och satt där länge och läste bloggar och Florida-tips (så nära nu!!). 

Har nu precis kommit hem igen och ska läsa lite och kanske kolla på någon serie innan det blir träning och yoga ikväll. Tycker jag lyckats väldigt bra med denna slappa dag!! :)




Kommentarer
Niklas

En dag, när du minst anar det, ska jag ge dig frukost i sängen:) Men eftersom du är världens mest nyfikna människa, så har jag svårt att se hur du skulle vara kvar i sängen om jag fixar i köket!

Svar: Puss!
Emma Persson

2013-11-25 @ 01:05:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0