Thanksgiving break!

Nu är veckans sista klass avklarad och det väntas en veckas Thanksgiving Break! Härligt!! :D Imorgon kommer det dock bli en hel del plugg, på fm ska jag och Emelie jobba med Project management projektet och vid noon (12) har vi möte med ett annat projekt (Business Analysis and Valuation) och sedan får vi nog fortsätta lite till med Project management. Men det fixar vi! 

Lördag-torsdag ska Emelie, Xenia, Aylar och Yacin till Chicago! När den resan bokades så visste jag inte när Nicke skulle komma hit i november så jag valde att inte åka med för att det inte skulle kollidera. Jag har därför en lugn vecka framför mig, ska försöka sova ut, träna, vila, kika lite på projekten och så. På torsdag (28/11) är det Thanksgiving och då är jag hembjuden till Geory på en riktig Thanksgiving middag med kalkon och alla dess traditionsenliga tillbehör. Ska bli mycket trevligt och gott! På fredag, när Emelie kommit hem, är det "Black Friday", vilket är den största rean på hela året, så då ska vi åka och shoppa någonstans! 

Nu ska jag lägga mig, är trött (som vanligt på kvällarna!) och jag och Emelie ska gå till gymet vid 7am imorgon så bäst att vara piggelin då! Godnatt :) 



Vi har underbart väder här. Soligt med kall, krispig luft. Detta kortet är taget igår morse påväg hem från Athletic Center! Tycker det blev ett häftigt motljus :) 


Kommentarer
Amanda

Ha ett uuuuundeebart lov! ;)

Svar: Tack vännen!!! :D
Emma Persson

2013-11-22 @ 06:49:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0