BBQ

Igårkväll hade skolan anordnat BBQ för alla GSOM studenter här på Campus. Jag såg fram emot att lära känns fler blivande kursare och det va verkligen en rolig kväll!

Vi blev bjudna på grillad hamburgare, grillad korv, grönsaker, dricka och chips såklart ;-) Jag åt grillad hamburgare och det var gott!!

Under tiden vi åt och efter gick alla runt och minglade och jag lärde känna flera nya personer, både som ska läsa MBA (precis som jag) och de som ska läsa MSF (finance). Av de som också ska studera MBA så var det en från Peru, 2 tyskar, en från Turkiet, 2 amerikaner och från Indien. Egentligen är det bara för internationella studenter nu över helgen och orientation även för amerikanerna börjar först på måndag, men ett par var med redan nu vilket var kul!!

Idag börjar orientation 1 pm och håller på till ca 5 pm. Efter det ska vi åka till Walmart, ca 20 min med buss. Det är ett shoppingcenter (lite kläder men mest livsmedel, inredning och andra nödvändigheter) som tydligen ska vara väldigt stort! Jag har aldrig varit där innan så det ska bli kul :)

Imorgon ska vi åka shuttlebus till Blackstone Valley Shoppes. Ska bli jätteroligt! Det är ett shoppingcenter med olika butiker, matställen och bio!

Vi har olika aktiviteter varje dag fram till skolan börjar 26/8 vilket är väldigt bral! :)

Ha det så bra! Och festa lugnt på Ljungbydagarna :D



Kommentarer
Herman thorell

Hej Emma ;D hoppas du har det bra på "Clarks University"

Svar: Tjena Hermis :D va roligt att höra från dig!! Jag har det bra här, hoppas allt är bra med dig också :) Kram!
Emma Persson

2013-08-16 @ 20:24:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0