Onsdag!

Idag har vi hunnit med en massa saker jag och Shu (stavade fel innan..). Vädret är fortsatt väldigt fint, ca 25 grader och sol!

Först imorse efter frukost fixade vi med en del praktiska saker såsom check-in på office of intercultural affairs, wifi-access till min dator, one card (ett slags id-kort som man behöver som student på Clark) och kollade in Athletic center. Athletic center ser jättefint ut men är just nu under renovering. Så själva gymet öppnar först när skolan börjar (26/8) men simhallen va öppen nu. Så efter vi fixat dessa saker hämtade jag och Shu våra badkläder och gick och simmade. Skönt! Efter det åt vi lunch på skolan, jag åt en tonfiskpanini och Shu en kycklingpanini.

I em har vi legat ute i solen och läst och nu tar jag det bara lugnt på mitt rum! Har skypeat med både mamma&pappa och Nicke. Mina älsklingar!! Det underlättar verkligen att både kunna använda sig av Skype och Whatsapp, superbra båda två!!

Imorgon kl 5pm är det BBQ för alla GSOM (Graduate School of Management) studenter, kul! Och innan dess ska jag och Shu umgås. Vad vi gör får vi se, kanske går och simmar ;-)
På fredag 16/8 börjar orientation.

Här kommer lite bilder på Campus, Athletic center och Big Y (supermarket).

Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0