På plats!

Resan har gått bra! Flygen har varit i tid och allt har flutit på bra..

Är såå trött, klockan är bara 18,30 här men hemma i Sverige är den 00,30 och jag gick upp 02 imorse.. Hoppas jag kan somna även fast de låter som man ställt sängen mitt på ett dansgolv med alla bilar som dunkar förbi utanför... Skypeade lite med Nille innan, saknar honom redan!!! Och resten av familjen också... <3

Allt känns väldigt snurrigt just nu men det är ju inte så konstigt med alla nya intryck på så lite tid.. Det kommer nog bli bra när allt sjunkit in!! Ska bli skönt när Emelie kommer på måndag också!

Förresten, tror man vet att man är i USA när man får leta efter osötade havregryn ;)
Sov gott och Ta hand om er!!! Kramar från Worcester



Kommentarer
Augusta

Skönt att höra att det gått bra! Omtumlande i början men blir bra när man kommit in i det. Fanns det olika smaker på havregrynen också eller bara massa socker? ;) kram!

Svar: Ja jag förstår det är jobbigast nu i början.. Ska nog bli bra :) Det fanns alla möjliga smaker, äpple, jordgubb, russin etc. Och såå stora förpackningar av det mesta! Kramar
Emma Persson

2013-08-14 @ 07:07:00
URL: http://utsikter.blogspot.se
Amanda

Kul att höra ifrån dig redan! Glöm inte visa din lya med tiden ;) Väntar förväntansfullt på nästa inlägg ;D Stor kram <3

Svar: Jag ska ta bilder o visa boendet!! Men kan avslöja lite i förväg. Vad sägs om heltäckningsmatta te.x? Hehe ;) Massa kramar tillbaka!! <3
Emma Persson

2013-08-14 @ 08:12:12
Hanna

Tjatja bloggen!
Skönt att höra att resan gått bra, du är så duktig. Haha jag är inte förvånad att det är just havregryn som du är först ut att leta efter ;) känner jag dig rätt så sover du fortfarande (med all rätt) så jag passar på att få mig att känna mig mer morgonpigg än dig för första gången genom att kommentera så tidigt (har ju trots allt 6h i försprång ;) ) Ha det bäst så får vi ringas inom kort! Puss och kram

Svar: Du får se själv när ni kommer i september! Det är väldigt olikt hemma. Men ska nog bli bra :) Älskar dig! Kramar
Emma Persson

2013-08-14 @ 08:28:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0