Påväg söderut!

Gyllene Tider konserten igår va bara så bra!! En superhärlig kväll med min familj & Nickes familj<3

Nu sitter jag och Nicke i bilen på e4an påväg söderut. Vi ska hälsa på mormor i Eslöv och ikväll se MFF spela i Europacupen med Frida & Andreas. Efter det ska vi sova hos mormor och imorgon på dagen bege oss till Helsingborg för att Nicke på kvällen ska spela match med Harrie FF. Så blir en liten rundresa i Skåne dessa dagar!!

På lördag ska vi ha kräftskiva hemma i Bolmaryd och det ska bli supergott!! Älskar skaldjur i alla dess former!!

Mamma hjälpte mig att packa lite imorse. Jag uppskattar verkligen hjälpen då jag har en tendens att packa lite väl tungt ;) Och jag vill ju kunna shoppa ordentligt i höst så plats i väskorna är ett måste!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0