Semester

Fotbollen igår på Myresjöhus arena slutade 0-0. Inte speciellt högt underhållsvärde på spelet men desto trevligare sällskap och god korv i pausen (Tack Nordea!). På vägen hem från Växjö bestämde sig jag & Nicke för att åka till deras sommarstuga i Nogersund. Kom ner rätt sent så gjorde inte så mycket igårkväll.. Idag hade vi sovmorgon (dvs jag tvingade mig själv kvar i sängen till strax efter 8, stackars Nicke hade nog gärna sovit ett tag till..). Sen åkte vi bort till Extra i Mjällby och handlade frukost och mat till lunch och middag ikväll. Nu är vi i Sandviken (strand med vit, fin sand som ligger på vägen mot Sölvesborg) och solar och badar, hur skönt som helst! Och första gången jag badar på denna kusten och vattnet är VARMT! Älskar't!
Planerna för dagen är att göra så lite som möjligt så det ska jag fortsätta med nu =)

Ha en härlig dag & var rädda om er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0