Ska vi plocka körsbär i min trädgård?

Även gårdagens match på Swedbank stadium, Malmö, blev 0-0. Ser ett litet samband med min och Nickes närvaro på matcherna och resultaten.. Men det var en rolig match där MFF hade ett par bra chanser mot Swansea, dock så var ju matchen i princip redan avgjord då förra slutade 4-0. Men som sagt en trevlig kväll med ett glatt gäng (Jag, Nicke, Frida, Andreas, Oskar, Kristoffer och hans flickvän Lea(?)).

Imorse blev jag och Nicke efter en skön natts sömn serverade god frukost ala Mormor, mums! Sedan plockade jag och Nicke av en del körsbär på mormors stora körsbärsträd och satt och pratade om våra stundande äventyr i höst! Nu är vi påväg mot Helsingborg där Nicke lite senare idag spelar fotbollsmatch. Vi tänkte stanna i Borstahusen på vägen och ta ett dopp =)
Ha en skön dag och hoppas solen skiner där ni är!!



Kommentarer
Mamma

Vad bra att ni hjälpte mormor att plocka lite av alla hennes fina och goda körsbär,ta med lite hem så ska jag koka god sylt.Kram mamma.

Svar: Mums!!! Kram mamma!! Älskar dig<3
Emma Persson

2013-08-10 @ 21:49:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0