Walmart

Idag började orientation! Alla internationella studenter samlades och vi fick var och en presentera oss lite kort i mikrofon (ca 120 st). Efter det pratade några olika personer från skolan och sedan hade vi en föreläsning om kommunikation som var riktigt bra och intressant!! Allt som allt höll det på i fyra timmar och vi blev bjudna på dricka, frukt, kakor och chips. Vid 5,30 pm åkte jag och tjejerna på bilden (från vänster Xenia, Catalina, Aylar, jag & Shu) med bussen till Walmart (ca 20 min buss). Walmart är USAs största köpcenter inom sin genre (kändes lite som Ullared..). Jag handlade lite mat och några småsaker såsom nagellack, kollegieblock och så :)

Mina nya vänner här är verkligen snälla och det känns roligt att lära känna så många nya spännande människor!!

Imorgon ska vi samlas 11,45 am för att åka shuttlebus från skolan till Blackvalley shopping mall, ser fram emot det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0