Helg!

Poff, då var även denna skolvecka till ända! Tiden går så fort.. Men ändå långsamt ibland. Försöker njuta så mycket som möjligt av allt här för även om det är kämpigt emellanåt är här mycket som är väldigt bra och roligt! Har fått så många nya, härliga vänner från hela världen, inspirerande (om än krävande) kurser med otroligt kunniga lärare och klasskamrater. Häftigt och givande erfarenhetsutbyte!! 

Denna veckan har som vanligt innehållit 4 st 3-timmars lektioner och vi har fått tillbaka 3 assignments och 1 skriftlig tenta som alla gått fint, härligt! Vi väntar på ett resultat till (hemtentan) som vi kommer få på tisdag! 

Till nästa vecka har vi 4 assignments plus en presentation så vi vet vad vi ska göra i helgen.. Men i eftermiddag ska vi åka till Solomon Pond mall, ett shoppingcenter i Marlboro som skolan har gratis shuttlebus till varje fredag. Viktigt att belöna sig och göra roliga saker också emellan allt slit!! :) 

Om exakt en vecka är jag i Kanada (Toronto) där jag ska tillbringa större delen av Fall-break med Nicke!! Kommer bli hur mysigt som helst. Fina Nicke<3 

Jag är så glad och tacksam att jag fick chansen och valde att åka på denna utbytestermin i USA. Så många positiva erfarenheter och allt som är kämpigt kommer göra oss ännu starkare (positivt tänkande!!)

Ha en riktigt härlig helg allihopa! (Och heja alla fina unghästar som är i final på Breeders, wow! Tur det finns Equipe online!!) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0