Kneller Athletic center!

Igår öppnade gymet på skolan efter en totalrenovering! Superfräscht med många maskiner (både cardio & styrke), ett rum med fria vikter, trx-band, mattor, pilatesbollar etc. En riktigt bra tillgång man har här som student! Jag och Emelie körde ett pass på eftermiddagen efter plugg på bibblan och innan kvällsklassen, skönt!
Imorse var jag där när de öppnade kl07 och trodde jag skulle vara ganska ensam. Men så fel hade jag, var ca 25 stycken tappra studenter till! Perfekt start på dagen :) och ger utrymme för lunchbufféns smarriga dessertbord ibland (läs: ofta) ;)

Jag och Emelie äter fortsatt i cafeterian på skolan tisdag-torsdag. Det är bra att få ordentlig lagad mat då och de har väldigt bra mat med alla tänkbara varma/kalla grönsaker och kött/fisk-rätter! Och som sagt, ibland även väldigt god efterrätt! Igår var det en smarrig jordgubbsefterrätt (smakade precis som mammas jordgubbsvals!!), och det hade bara varit korkat att hoppa över den ;)



Kommentarer
Mamma

Vad gott med riktig sommar-efterrätt och det kan ni ju verkligen unna er så mycket som ni tränar!kram mamma.

2013-09-12 @ 17:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0