Söndagsplugg & morgondagens planer!

Idag har jag och Emelie spenderat större tiden av dagen på bibblan och skrivit på analyser som ska lämnas in i veckan, har en läxa till onsdag och en till torsdag som vi fixat med igår och idag! När vi var klara i em gick vi hem och jag gick sen till gymet och tränade en sväng, skönt! 

När jag var klar gick jag och Emelie en promenad i det sköna höstvädret, har varit så fint väder i helgen med klar, frisk luft och soligt! :) När vi gick nere på Park ave. så hörde vi helt plötsligt en hög smäll och såg sen massa rök på andra sidan gatan. Var någon form av bomb som smällde och det var riktigt otäckt.. Resten av rundan hem gick lite fortare!! 

Till kvällsmat åt vi sedan resterna sen gårdagens tapas-middag! Gotti :) 

Imorgon ska jag och Emelie åka tåget till Boston och sedan ta tunnelbanan till Harvard Square (Cambridge) och ta en sightseeingdag på Harvards campus och däromkring, ska bli roligt! Hoppas på lika härligt väder som idag :) 


Nedanför vårt hus idag, älskar höstens färger! 

Gårdagens tapas! Prosciutto, italiensk stark korv, soltorkade tomater & basilika ost, grönsaker och vitlöksdipp. Gott! 

Lite av inköpen på gårdagens veckohandling. Vi hittade fil för första gången här, yippie!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0