Torsdag!

Hej allihopa :) Hoppas allt är bra med er! Veckans lektioner hittills (tisdag&onsdag) har varit bra och även fast det är mycket jobb och krävande studier så är det väldigt intressant och professorerna är väldigt kunniga! Vi hade en lite bättre känsla efter gårdagens lektion än efter förra onsdagen.. Professor Amaral är fortfarande lite i läskigaste laget men vi var väldigt förberedda inför gårdagens lektion och försökte vara med och diskutera de olika frågorna/artikeln och det tyckte jag tyckte vi gjorde bra! Bara och kämpa på och ha lite skinn på näsan!! :)

Igår innan bussen gick till Southborough Campus så köade vi till biljettsläppet för en bussresa till "Federal Reserv Bank" i New York! Kön va väldigt lång men vi fick hela gänget biljetter till den 27/9 så då blir det en heldag i New York :D kul! Federal Reserv Bank är USAs motsvarighet till vår Riksbank.

Imorse löptränade jag innan frukost, sen hade vi föreläsning 9-12pm. Nu har vi precis ätit lunch i cafeterian och ska plugga fram tills kvällens lektion (6-9pm). Kvällens klass är också i Southborough så bussen går redan 5,15pm.

Imorgon bitti åker jag och Emelie till New York för en weekend (fre-mån)!! Ska bli så roligt och häftigt! Har ett fullspäckat schema med olika sevärdheter, parker, Woodbury outlet etc :)

Inte så långt tills familjen kommer och hälsar på mig nu heller, tiden går fort! På tisdag har jag redan varit här en månad.. :) Kram!

Bifogar en bild på mina Goa klasskompisar i Växjö som skickade denna hälsning igårmorse<3 Saknar er!



Kommentarer
Hannschen

Ja snart kommer vi :D
Jag saknar dig! <3

2013-09-05 @ 22:05:23
Amanda

Vi saknar dig varje dag! <3

2013-09-06 @ 22:31:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Persson

Clark University

RSS 2.0